הרזייה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/10/2009 | 01:17 | מאת: לילי
שלום שמי לילי הגובה שלי הוא 164 והמשקל 66 ורציתי לרדת 6-10 קילו בייתי שמחה אם הייתם מייעצים לי איך לרדת בשלבים ולהצליח לשמור על זה
לקריאה נוספת והעמקה
14/10/2009 | 17:15 | מאת: עדי מילר
שלום לילי את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 119 ¤ בחודש, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל וליווי אישי דרך האינטרנט. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי