שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אם לא אוכלים הרבה ירקות אז מה קורה ואילו נזקים זה עושה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום הירקות מכילים צרור ויטמינים ומינרלים האחרים בגופנו למגוון מנגנונים, במידה מקפידים על קבלת כל הויטמינים והמינרלים ממקורות מזון אחרים כמו פירות, דגנים וכו'... או מתוספי תזונה אין שום סיבה להגיע למצב של נזקים. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי