הרזיה לאחר השמנה מקורטיזון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/09/2009 | 19:42 | מאת: דנה
היי אני מטופלת בפרנדיזון עקב ווסקוליטיס- וגנר, התחלתי במינון של 3 ימים 1000 מ"ג ליום תוך ורידי, כשנה הייתי במינון של כ60 ואני בתהליך ירידה, כרגע אני על מינון של 7.5 מ"ג, כנראה בקרוב ארד למינון של 5 מ"ג ואשאר על מינון זה, העלתי במשקל כ20 ק"ג מאז תחילת הטיפול, לאחרונה פחתו התקפי הרעב והתאבון שלי כמעט חזר לנורמה אך אני לא מרגישה ירידה במשקל, מתי התחיל לרדת?, אם בכלל כל עוד אני לוקחת את הכדורים? האם ירידה היא איטית?, האם צריך לשלב ספורט? יש לציין שאני אוכלת מסודרת ומאוד בריא, עוד לפני הטיפול בכדורים, התפריט היומיומי בריא, מורכב די הרבה מירקות וגבינות לא שמנות ואניי אוכלת בשר אדום.
לקריאה נוספת והעמקה
09/09/2009 | 16:11 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: טיפול בפקדניזון אכן יכול לגרום לשינוי בפיזור השומן בגוף ולעליית משקל. עדיין ניתן להשיג ירידה במשקל כאשר מפחיתים במינון. עליך להמשיך בדרכך הנוכחית ולהמתין בסבלנות, הירידה במשקל תגיע ! בברכה ד"ר מצקין
09/09/2009 | 16:32 | מאת: דנה
אבל מתי הירידה במשקל תיהיה? האם הירידה היא איטית או מהירה?