חומצה ופירות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/08/2007 | 17:49 | מאת: נטלי
שלום, רציתי לשאול אם אבטיח ומלון מחריפים מצב של עודף חומצה בקיבה או שיש בפרי מרכיבים שגורמים לאי נוחות בקיבה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
02/08/2007 | 17:57 | מאת: מוניקה קרן
שלום נטלי, אבטיח ומלון אינם גורמים לעודף חומציות בקיבה. בקשר לחוסר נוחות, הם אינם ידועים כגורמים לבעיות מיוחדות, אך העניין יכול להיות אישי. כל אדם מכיר את עצמו. תעשי ניסוי: תאכלי את אחד הפירות, בנפרד ותראי האם יש תחושה לא נוחה לאחר האכילה. אם כן, הפחיתי את צריכתו. בברכה מוניקה קרן