תה ירוק סיני
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לכולם שמעתי על תה ירוק סיני שעוזר לדיאטה אבל הבנתי גם שהוא מרזה יותר מידי , האם אפשר לשתות ממנו 3 כוסות ביום? תודה מראש - על כל מידע אישי מניסיונכם על התה.
לקריאה נוספת והעמקה
אני אישית שותה ליטר וחצי תערובת של תה צמחים (ביניהם סיני לשריפת שומן) למטרות בריאות (אני לא צריך לרדת משקל) ואני מרגיש מעולה איך קוראים לתה סיני שאת מדברת עליו? מקווה שעזרתי, אדם
שלום מלי איני ממליצה להסמך על התה הירוק שיעשה את העובדה, כמו בכל דבר אין נוסחת קסמים... ממליצה על תזונה מאוזנת בשילוב עם פע"ג כחלק משגרת היומיום כדי לרדת במשקל בצורה מתונה ובריאה. לשאלתך, אם מדובר בתה ירוק רגיל (לא טיבטי או משהו בסגנון) לא צריכה להיות בעיה עם שתית 3 כוסות ביום. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי