סופ חופש
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/08/2009 | 11:20 | מאת: נעורה
שלום, היום זהו היום האחרון לחופשה מבצפר.. אני נערה הנמצאת במשקל תקין ומעוניינת לשמור עליו,תזונתי נבונה ונכונה עד כמה שאפשר,[לפחות משתדלת]. בחופש הגדול היו ימים בהם נשארתי הרבה בבית, ללא ספורט וללא הוצאת אנרגטית כל שהיא, ולכן הפחתתי מעט מתזונתי על מנת שאני לא יעלה במשקל. עכשיו, אני מתחילה ללמוד מה שאומר משעה 8 עד 2-3 אני בבצפר, אני לוקחת איתי אוכל וזה לא הבעיה, חשבתי אולי בגלל שאני מתחילה ללכת לבצפר[משמע הוצאה אנרגטית גדולה יותר.?] אפילו שאינני עושה ספורט, האם עלי להוסיף מעט לתפריט שלי[בנתים התפריט שלי הוא מנימלי-לא אוכלת שטויות..] ובלי שתראה עליה במשקל כלל? סורי על האורך ותודה,
לקריאה נוספת והעמקה
02/09/2009 | 14:35 | מאת: עדי מילר
שלום את בהחלט צודקת שיותר פעילים מוצאים יותר אנרגיה ולכן כאשר המטרה היא שמירה על המשקל יש להוסיף אוכל בהתאם להגדלת הוצאה האנרגטית. בהצלחה בשנת הלימודים עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי