שלום
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/08/2009 | 19:25 | מאת: שוש
שלום אפשר לדעת כמה אני שורפת קלוריות ב 30 דקות קפיצה בחבל ו1700 קפיצה . אני בת 24 גובה 158 משקל 62 תודה
לקריאה נוספת והעמקה
30/08/2009 | 14:05 | מאת: עדי מילר
שלום שוש כ-250 קק"ל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי