מחלת השמנה נדירה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לכולם :) שמעתי שקיימת מחלת השמנה נדירה - שבא יש לילד דחף לאכול כל היום באופן מופרז וכך הוא משמין. אני אשמח מאוד לדעת את שם המחלה, זה יסייע לי בעבודת מחקר =] תודה מראש :)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אני מניחה שאת מתכוונת ל- תסמונת פראדר ווילי (Prader-Willi syndrome) בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי