תפריט לדיאטה...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/08/2009 | 18:14 | מאת: דוד
שלום.. קוראים לי דוד ואני בן 15,בעבר שקלתי 78 ואז החלטתי לעשות דיאטה על דעת עצמי והגעתי למישקל של 68 אחרי זה הרגשתי:כאבי גב,עיפות,חולשה,ועוד... החלטתי ללכת לרופאה ואז היא עשתה לי בדיקות והיא גילתה שחסר לי:B12,חומצה פולית,וברזל... היא הביאה לי כדורים... וכבר חודש אני לוקח אותם... אחרי שהיא אמרה לי את זה החלטתי להפסיד עם הדיאטה והתחלתי לאכול הכול.. כיום אני שוקל 74 גובהה: 1.79 ס"מ כמה שאלות: א. האם אני צריך להרזות? ב. האם כדאי ליגמור עם הכדורים ואז להרזות? או שזה לא משנה אם אני גם ירזה עכשיו? ג. חשבתי לעצמי לעשות תפריט ככה: בוקר: 200 מ"ל שוקו+ פרוסה עם גבינה צהריים:אוכל של אמא+ סלט ערב:ביצה קשה+טונה+סלט מה את אומרת על התפריט הזה? אם יש לך אתרים שיעזרו לי לקבוע תפריט לדיאטה אני ישמח לקבל... תודה דוד...
לקריאה נוספת והעמקה
26/08/2009 | 23:32 | מאת: איילת
איך אני ארד במשקל
28/08/2009 | 07:25 | מאת: אדם
שלום איילת ראשית עלי לציין שזה לא נראה שאת באמת רוצה לרדת יש אלף ואחת דרכים לרזות, ובאופן בריא, אבל צריך לרצות ולהאמין שאת תצליחי. אני ראיתי במו עיניי אנשים שרזו כמויות שאי אפשר לתאר. את באמת רוצה לרדת במשקל? תשאלי את עצמך כמה את מוכנה להשקיע. בהצלחה! [email protected]
27/08/2009 | 09:52 | מאת: עדי מילר
שלום דוד א. עקב גילך הצעיר עליך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית, כיוון שבגיל זה יש להציב את המשקל והגובה על עקומות גדילה ולהשוואות לנקודות זמן אחרות וזאת כדי לבדוק האם קיימת סטיה מהעקומה וכך בעצם לדעת האם המשקל הינו תקין. ב. אין קשר בין תוספי תזונה לדיאטה כל עוד התזונה מאוזנת. ג. התפריט שלך דל בקלוריות וברכיבי תזונה ואני חוששת ששוב תגיע למצב של תשישיות וחסרים תזונתיים. חשוב שתדע שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת כמו שלך הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
28/08/2009 | 00:00 | מאת: דוד
תודה רבה...