התייצות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה כדי חחומוס בו אחוזי השומן נמוכים יותר אך רשום שמכיל שומן צמחי, או חומוס בו אחוזי השומן גבוהים יותר, הערך הקלורי נמוך יותר, ומכיל שמן קנולה? מתלבטתת..
לקריאה נוספת והעמקה
שלום כרין שומן צמחי בדר"כ הינו שמן סויה כיוון ששמן קנולה בריא יותר בגלל הרכב חומצות השומן שלו ומכאן שעדיף יותר את החומוס המכיל שמן קנולה. חשוב לי לציין שעדיף יותר לקנות חומוס אסלי מחומוסיה וכמובן שהכי מומלץ להכין לבד בבית. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי