צמח ההודייה כמזרז הרזייה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לאחרונה נחשפתי לפירסום אודות צמח ההודיה ,צמח המייחסים לו סגולות טבעיות להרזיה. שאלתי הראשונה האם אכן נכון הדבר? שאלה שנייה הבנתי שהוא משפיע על מולקולות מסויימת המשדרות למח תחושת רעב. האם קיימות סכנות בשימוש לא אינטנסיבי של צמח זה, מהן?
שלום רינת, ראי הפניה לכתבה שהתפרסמה http://news.walla.co.il/?w=/18/885581 בברכה מוניקה קרן
שלום אני בת 70 חולה בסכרת עברתיפעמיים קשריות בבלוטת התריס היה חשד גדול מקבלת אלטרוקסין כבר 18 שנה לפני4 שנים שוב עברתי מאז קבלת שטוק בקול למדתי לדבר בפצטורפיה אני עברתי נתוח להרזיה לפני 17 שנה רזיתי יפה אבל עכשיו שמנתי מאז 30 קילו חזרה לא יורד ממני גרם אני כבר לא מאמינה משום דבר ניסיתי מכל מין ונשארתי בטסבין מכירים נשמע אולי הצמח ירענן אותי 0507962249 048234534 וייס דבורה
הייתי רוצצה לדעת יותר על צמח ההודייה. כמה אפשר להרזות בחודש. מה מחירו .