קפיצה בחבל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 15,שוקלת 40 אך כרגע 39 מפני שהיה לי וירוס בבטן והקאתי הרבה וכתוצאה מההקאות הורדתי קילו.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אלונה שוב אין דרך מדויקת לדעת אך כיוון שמשקלך נמוך אני מניחה שהנטייה היא לכיוון 250-300 קק"ל לפעילות שהינך מתארת. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי