לאחרונה הפסקתי לעשן וכדי למנוע עליה במשקל שמרתי על
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בבוקר קפה אננס בננה ואוכמניות...צהריים ירקות חיים בין לבין שקדים אגוזים וגרעיני חמניה או דלעת וכמובן הרבה מים בערב ארוחה מלאה עם כוס יין ולפעמים שתיים :-) בגלל אופי עבודתי הארוחה המלאה חייבת להיות בערב...הצחלתי לשמור על משקל יציב בשמך כחודשיים ולאחרונה פתאום חלה עלייה במשקל אני בת 48 159 ס"מ וכיות במשקל 56 ק"ג ושואפת לחזור ל 50
שלום זהבה ראשית כל הכבוד על ההחלטה והיישום של הפסקת עישון, יישר כוח !!! למרות העליה במשקל משקלך עדיין נמצא בטווח התקין ולכן אין לך סיבה לדאגה. הפורום אינו מהווה תחליף לייעוץ אישי אך באופן כללי כדי למנוע עליה נוספת במשקל אני ממליצה על הפחתת כמות הפירות בבוקר,העשרה ארוחת הצהריים וצמצום כמות האגוזים והגרעינים בין הארוחות, הם אומנם מאוד בריאים אך גם עתירים בקלוריות. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
מתכוני דיאטה להורדה חינם למפסיקים לעשן באתר של בית הספר למאמני תזונה: www.dietsmile.co.il