לא מצליחה לרדת לאחר לידה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/08/2009 | 11:21 | מאת: חגית
אני כבר מיואשת אני לאחר לידה לפני 11 חודשים ואני לא מצלחה לרדת במשקל אני מרגישה מגעיל עם עצמי וגם לבן זוג שלי זה לא נעים . אני מתחילה דיאטה ומיאשת לאחר כמה ימים אני צריכה להורד לפחות 30 קילו אנא עזרו לי הנשואים שלי בסכנה וגם המצב הרגשי שלי על הפנים נמה לעשות תודה חגית
לקריאה נוספת והעמקה
23/08/2009 | 11:12 | מאת: עדי מילר
שלום חגית קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתך, אני חייבת לציין כי פעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי