השימוטו
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני במשקל עודף של כ-11 ק"ג. בת 21. בריאה. אני מתאמנת אצל מאמן אישי, מבצעת פעילות ספורטיבית 5 פעמים בשבוע ושומרת על תזונה מאוזנת ובריאה. יחד עם זאת אינני יורדת במשקל, הקצב הוא 0.5 ק"ג לשבועיים-שלושה. ידוע לי שאני סובלת ממחלה בבלוטת התריס ששמה טירוידיטיס ע"ש השימוטו. האם יש קשר בין הדברים? הרופאים לא המליצו לי לקחת כדורים או משהו כזה אז הנחתי שהבעיה אינה רצינית והיא אינה משפיעה על תפקודי הגוף, האם זה נכון? האם יכול להיות הסבר אחר לזה שאני לא יורדת במשקל? ביצעתי בדיקות דם כלליות והכל תקין...
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גילי ציני בבקשה גובה ומשקל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
1.51, 61 ק"ג. המאמן המליץ על משקל יעד של 50 ק"ג.