אבקת חלבון? פחממות?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/08/2009 | 22:40 | מאת: ירדן
שלום אני בן 15 ושוקל 50 קילו(דיי רזה),1.67,ואני מתאמן בחדר כושר קבוע.. השאלה שלי היא עם מומלץ לי להשתמש באבקה שיש בה ריכוז יותר גבוה של חלבונים? או ריכוז יותר של פחמימות. ומה הריכוז המומלץ?( פחמימות X%, חלבונים X%)גם להגדלת מסת שריר וגם לגדילה. והאם יש נוסחה לחישוב העניין? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
20/08/2009 | 09:01 | מאת: עדי מילר
שלום ירדן ישנן נוסחאות חישוב אך איני מומחית לתזונת ספורט ולכן אני ממליצה לך לפנות לפורום "אימון כושר גופני ותזונה". בדר"כ איני ממליצה על תוספי תזונה לאחר אימון אלה על תזונה מתאימה, בטח שבגילך הצעיר, אך שוב אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית המומחית בתזונת ספורט. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי