קפיצה בחבל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/08/2009 | 14:27 | מאת: אלונה
תודה שענית לי על השאלה..אני שוקלת 40 והגובה שלי 1.54 אז כמה בערך קלוריות שרפתי ב25 דקות וכ1300 קפיצות בחבל?
לקריאה נוספת והעמקה
18/08/2009 | 12:01 | מאת: עדי מילר
שלום אלונה צייני בבקשה גיל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
26/08/2009 | 10:56 | מאת: עדי מילר
שלום אלונה שוב אין דרך מדויקת לדעת אך כיוון שמשקלך נמוך אני מניחה שהנטייה היא לכיוון 250-300 קק"ל לפעילות שהינך מתארת. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי