פחמימות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום,אני אשמח למענה על השאלה.. במשך שלושה שבועות עשיתי את דיאטת אטקינס. אני רוצה להפסיק אותה ולעבור לתפריט יותר מאוזן שמשלב יותר פחמימות..אבל אני לא יודעת איך להוסיף פחמימות לתפריט, אחרי שבעקרון נמנעתי מהן עד עכשיו. זה צריך להעשות בהדרגה? תודה רבה.. :)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עדי אין צורך להוסיף את הפחמימות בהדרגה. ממליצה לך להתחיל לאכול לפי תפריט מאוזן שכולל את כל אבות המזון ולשלב כמובן פע"ג. את כמובן מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 119 ¤ בחודש, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי