שאלה מאוד חשובה לי..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/08/2009 | 21:03 | מאת: מיטל
אני כיום בת 17, לפני כמה שנים עשיתי דיאטה וירדתי 30 קילו בערך והייתה באמצע תקופה שהמשכתי להרזות אך הפסקתי להתאמן .. ועכשו אני כבר מתאמנת חצי שנה אחרי שהעלתי בערך 10 קילו ממה שאז הורדתי והורדתי אפילו יותר כיום.. נשארו לי בגוף ובמיוחד בידיים (זרועה אחורית) עור מדלדל אני שומרת על תזונה נכונה ובריאה ומתאמנת 5-6 פעמים בשבוע אירובי+אנארובי.. רציתי לדעת בכמה זמן אני יוכל להוריד את העור מדלדל מהידיים? (וכמובן שאני עובדת במיוחד באימוני כוח עם משקולות לזרועה האחורית)
לקריאה נוספת והעמקה
16/08/2009 | 11:43 | מאת: עדי מילר
שלום מיטל ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט היישג מרשים !!! הרבה פעמים לאחר ירידה משמעותית במשקל (בעיקר שהירידה נעשת באופן מהיר ולא הדרגתי) נשארים עודפי עור. פע"ג עשוייה לסייע, בטח בגילך הצעיר, אך לצערי, לא להרחיקם לגמרי, זאת ניתן לעשות רק ע"י התערבות כירוגית. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
16/08/2009 | 13:06 | מאת: מיטל
קודם כל, תודה רבה! ומידה ואני מתאמנת עם משקולות ומפתחת שריר בידיים (שכבר פיתחתי קצת) ואני ממשיכה לרדת עכשו אך עם תזונה נכונה ובריאה מתזונאית לפי דעתך יש סיכוי לרוב העלמת העור?