קפיצה חבל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום,היום קפצתי 1300 פעמים בקפיצה בחבל הייתי רוצה לדעת כמה קלוריות שרפתי?(קפצתי במשך 25 דקות בערך)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אלונה שריפת הקלוריות תלויה במשקל הגוף, אך באופן כללי פעילות אירובית במשך כחצי שעה שורפת כ- 250-450 קק"ל, שוב תלוי במשקל הגוף. (ככל שהמשקל גבוה יותר כך שריפת הקלורית גדלה). בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי