תזונה נכונה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי לא מזמן הלכתי לתזונאי והוא נתן לי תפריט מה לאכול כל יום אז אני לא יודע איך לשלב גם מאכלים כמו פיצה,המבורגר ובבקשה עזרה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נמרוד בכל דיאטה מאוזנת או בתהליך שמירה מומלץ לחרוג פעם בשבוע מהתפריט ולאכול "מנה מותרת" אחת כגון פיצה, גלידה וכו'...ללא כל רגשות אשם, למעט מקרים חריגים כמו דיאטות עקב בעיות בריאותיות בהם ההמלצות הן לפי סוג הדיאטה. בכל מקרה אני ממליצה לך לחזור לתזונאי ולהתייעץ איתו. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי