תפריט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, האם התזונה מתאימה למצב של תנגודת לאינסולין (ללא תרופה). ארוחת בוקר: 3 כפות קווקר+1/2 כוס חלב עיזים מלא 3.7% +כפית טחינה גולמית ארוחת ביניים: תפוח + חופן שקדים / אגוזים ארוחת צהריים : סלט גדול + טונה / ביצה + כפית זרעי פשתן טחונים ארוחת ביניים: פרוסת לחם + כף גבינת עיזים 5% + 4 זיתים ארוחת ערב: 4 כפות כוסמת מבושלת / אורז בשמתי מלא + שעועית לבנה / פסטה מחיטה דורום וסלט עם כף שמן זית.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נטלי לא ציינת נתוני גיל, גובה ומשקל. באופן כללי ביותר התפריט אכן מתאים, חסר פחמימות מורכבות בצהריים ומנת חלבון בארוחת ערב, בכל מקרה הייעוץ שהינך מבקשת דורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
תודה האם חייבים שתהיה בארוחת הצהריים פחמימה? ובהמשך לפרטים: גיל: 36 , משקל היום 73 (לפני 8 חודשים 64) וגובה 1.68