בבקשה תענו לי!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/08/2009 | 00:37 | מאת: חסוי
שלום אני בן 14 שוקל 80 קילו! וגובהה 1.55 נרשמתי למכון כושר ! ואני לאט לאט יורד במשקל ! אבל הכל זאת אני לא מצליח לרדת במשקל ואני אומר לעצמי שאני עושה דיאטה אבל בעצם אני לא עושה את דיאטה ! יום למחרת אני אוכל גלידות ממתקים שוקולדים וכו'! בכל זאת אשמח לתשובה מהירה וחשובה בתודה מחסוי!
לקריאה נוספת והעמקה
11/08/2009 | 16:33 | מאת: עדי מילר
שלום גיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי