רציתי לדעת אם התפריט שלי טוב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/08/2009 | 12:37 | מאת: לי
אני בת 17, ורוצה להוריד בערך 10 קילו.. אני מתאמנת 6 פעמים בשבוע בחדר כושר, אימונים אינטנסיבים של שעתיים או שעה וחצי . ארוחות בוקר-חלב 1%+30 גר' קורנפלקס פיטנס ארוחת צהרים- בשר רזה+סלט ירקות ולפעמים תוספת של תפוח"א או 2 כוסות אורז\שעועית\אפונה ארוחת בינים שבדר"כ לפני החדר כושר קפה עם 2 פרות יבשים או מעדן גרנולה ארוחת ערב-ירקות+ גבינה לבנה % 1\2
לקריאה נוספת והעמקה
09/08/2009 | 12:47 | מאת: עדי מילר
שלום לי לצערי, התפריט שלך מכיל מעט מדי קלוריות, אינו כולל כלל שומנים ואינו מאוזן. חשוב שתדעי שהינך נמצאת כעת בגיל המאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי