נדודי שינה ורגיזות במעי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/08/2009 | 21:34 | מאת: חגית
אני אוכלת תזונה מיוחדת למעי רגיז וכןנוטלת פרוביוטיקה לפני מס'חודשים הורדתי את הפחמימות מהתפריט והמצב השתפר אבל נורא קשה להפסיק לאכול פחמימות והבנתי שזה לא בריא ....מה דעתך? שאלהנוספת- אני סובלת מנדודי שינה למרות שאנינוטלת כמוסות הרגעה על בסיס צמחים אניקמה בלילה עם תשוקה לאוכלאיך ניתן לשבור אתהמעגל ניסיתי לאכול סוכריה, לעשות מדיטציה ושיטות הרגעה אך...עדיין השינה לא רצופה ,האםיש לך עצה?
לקריאה נוספת והעמקה
09/08/2009 | 12:37 | מאת: עדי מילר
שלום חגית איני ממליצה להוריד לגמרי את הפחמימות מהתפריט אך בהחלט יש מקום להוריד סוגים מסויימים של פחמימות. אין המלצה חד משמעית לגבי מעי רגיז ובעצם הכל מאוד אינדיווידואלי. ככלל מומלץ להקפיד על אכילת פחמימות מורכבות כגון לחם מחיטה מלאה, אורז מלא וכו' ולהימנע מפימימות פשוטות כמו קמח לבן וכו'... לגבי הנידודי שינה יכול להיות שזה קשור להימנעות מפחמימות, אך בכל מקרה אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לייעוץ. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי