דיאטה להעלאה במשקל .
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום שמי קרין אני בת 16 , שוקלת 46 קילו וגובהי 1.62 . לאחרונה התחלתי לקחת כדורי ריכוז ללמודים (רטלין פעם ביום בבוקר) , הכדור ממש מדכא לי את התיאבון מכיוון שאני לוקחת אותו ב8 בבוקר ביחד עם שני ביסקוויטים ,אך לאחר מכן אין לי תאבון עד השעה 4-6 בערך . בגלל זה ירדתי במשקל ואני ממשיכה לרדת ומפחדת שמשקלי ידרדר , החלו להעיר לי על הרזון המוגזם וממש אין לי שום רצון להרזות יותר אלא להפך . התחלתי לאכול בכוח אבל זה לא ממש מצליח לי, אשמח אם תוכלו לתת לי תפריט מגוון ומשמין המתאים לי . תודה , קרין .
שלום קרין לצערי, אין לי אפשרות לעזור לך באמצעות פורום זה כיוון שבניית תפריט הנדרש לשם עליה במשקל הינו אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, הרגלי אכילה, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. לאור העובדה שמשקלך נמצא מתחת לטווח התקין אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה ולקבל הפנייה לדיאטנית קלינית לשם תיקון המשקל ושמירתו. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי