הולכת ותופחת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני בת 45. נשואה + 3. מזה 20 שנה אני הולכת ותופחת. הגעתי ל 100 קילו וגם זה לא גורם לי לעשות משהו. במשך השנים ניסיתי הכול מכל וכל, כל מה שקשור בהרזייה אך בשנים האחרונות הרמתי ידים ואינני מנסה כלום. אוכלת כמו חזירה, מכל הבא ליד ובמיוחד מאכלים משמינים, מתוקים ופחממות. אני לא מקבלת את עצמי כך ומאוד מתוסכלת אבל אינני יודעת אפילו מהיכן להתחיל. מהי שיטת ד"ר לוי והאם תתאים לי?
שלום שירה קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתך, חשוב לי לציין שפעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 זכרי, הקרב אף פעם לא אבוד מראש בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי