קנינו 2 מילקשייק וחברתי לא אהבה לכן נתרמתי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לשתות גם את שלה וחוץ מיזה אכלתי קוט'ג שלם עם 3 קרקרים לאורך היום .האם לדעתכם שמנתי ביום הזה ?עשיתי גם ספינינג 40 דקות וצעידה של חצי שעה .מעניין!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוית, לא נראה לי שמה שקרה ביום אחד משפיע על המשקל. בכל מקרה! את לא פח זבל! אל תתייחסי לעצמך ככזו. מותר לזרוק חבלים וחטאים לפח. עדי
שלום רוית אם הבסיס לתזונה הוא תפריט בריא ומאוזן קלורית בהתאם לצורך, אזי חריגות בודדות, שלמעשה הן חלק משגרת החיים, כמו אכילה במסעדה, חופשות, חגים וכו' אינן מפריעות לתהליך ההרזיה ושמירת המשקל, במידה שהן מתוכננות ואנו נמצאים בשליטה על האכילה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי