מתוסכלת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי אני מנסה הרבה זמן להוריד במשקל ואיני מצליחה בעבר רזיתי 20 קילו והעליתי את רובם..רזיתי באותה תקופה כי כמעט לא אכלתי,היום אני אוכלת מסודר ועולה במשקל,בעקבות התסכול החלטתי להרשם למכון כושר שבו אני מתאמנת פעילות אירובית 6 פעמים בשבוע כשעתיים וחצי {כבר 8 חודשים) אני אוכלת גג 1000 קלוריות ביום שבינהם ירקות פירות ופחממות,חשוב לציין יש לי בעיה קלה קלה עם בלוטת התריס שכמובן בטיפול,{אלתרוקסין} אבל ירדתי יפה בעבר מה אני לא עושה בסדר? אשמח אם תעזרי לי מיכל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום צייני בבקשה גיל, גובה ומשקל והאם הבלוטה מאוזנת כרגע? בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי