גיל ההתבגרות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום.. אני בת 13, גובהי 1.64 (בפעם האחרונה שבדקתי) ומישקלי כ-60. אני לא ניראת כל-כך שמנה אבל אני לא אוהבת את הגוף שלי. אני רוצה לרדת כ-10/15 קילו. יש לכם טיפים? אתם יכולים לארגן לי תפריט מסודר?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה וכמובן משקל רצוי. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי