עזרה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/08/2009 | 22:18 | מאת: ס
שלום, אני בת 15, גובהי - 176 משקלי - 60. מבחינת משקל אני בתחום הרצוי, אך היריכיים שלי גדולות ואני רוצה לרדת במשקל.. אני יודעת שאני אמורה לאכול בערך 1500 קלוריות ביום, וכרגע יוצא שאני אוכלת 1200\ וזה כשאני מרגישה שאני לא יכולה לאכול כלום.. נורא קשה לי עם זה שאני לא יכולה לאכול קורנפלקס עם חלב כי זה יוצא 300 קלוריות. יש לך עצה בשבילי איך אוכל לרדת במשקל ולשמור עליו? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
04/08/2009 | 07:43 | מאת: עדי מילר
שלום ראשית חשוב לי לחזק את שאמרת - משקלך תקין!!! ולכן אין כל צורך בירידה במשקל. מעבר לכך חשוב שתדעי שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה וכמובן משקל רצוי ותקין. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
05/08/2009 | 18:32 | מאת: ם
ובכל זאת, הייתי רוצה להוריד מהיריכיים שלי ואי-אפשר לרכז את הירידה שם, אז זה כולל דיאטה. אני מודעת היטב לכך שאני מתבגרת וגדלה ושאני צריכה לאכול כראוי, ואני אוכלת מכל אבות המזון ועושה הרבה ספורט.. עכשיואוגוסט אבל והאימונים נפסקו.. יש לך עצות?