מנסה..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/08/2009 | 18:24 | מאת: אירית
ערב טוב!!! קודם כל,כל הכבוד על הפורום!! תודה רבה שאתם כאן בשבילנו!! אני באמת מקווה שתוכלו לתת לי גם עצה.. לפני כמה שבועות החלטתי לשנות את אורח חיי והתחלטתי לאכול יותר בריא. אני בעלת משקל עודף ולכן מקווה שהדבר יוביל גם לירידה במשקל וברמת הכולסטרול.. הבעיה העיקרית שלי היא סופי שבוע.. אם במשך כל השבוע אני אוכלת בריא ומאוזן ויום אחד בשבוע אני מגזימה זה בסדר? אני יודעת שהרבה אומרים שמותר "לחטוא" וכאלה אבל הבעיה היא שאצלי יש יום אחד בשבוע שבו אני אוכלת כל היום מלאאא שוקולדים,מתוקים,מלוחים.. ולפעמים אני עושה "חישוב מהיר" וסופרת בקלות 4000 קלוריות.. האם זה הורס הכל? ומה אפשר לעשות כדי בכל זאת למנוע תופעה זו?גם כשאני אוכלת מסודר,פירות,ירקות, ומוצרים מקמח מלא זה לא ממש עוזר.. אשמח לקבל תשובה!! שיהיה ערב מעולה שבוע מצויין!!
לקריאה נוספת והעמקה
02/08/2009 | 21:23 | מאת: עדי מילר
שלום אירית ראשית המון תודה על המילים החמות :-) אם הבסיס לתזונה הוא תפריט בריא ומאוזן קלורית בהתאם לצורך, אזי חריגות בודדות, שלמעשה הן חלק משגרת החיים, כמו אכילה במסעדה, חופשות, חגים וכו' אינן מפריעות לתהליך ההרזיה ושמירת המשקל, במידה שהן מתוכננות ואנו נמצאים בשליטה על האכילה. לצערי, סופ"ש אינם נחשבים לחריגות בודדות ולכן לא ההיית ממליצה לאכול כל סופ"ש מלא שוקולדים, מלוחים וכו'... יחד עם זאת חשוב לי לציין שבכל דיאטה מאוזנת או בתהליך שמירה מומלץ לחרוג פעם בשבוע מהתפריט ולאכול "מנה מותרת" אחת ללא כל רגשות אשם. ולכן המלצתי היא להחליט ל"הפריז" בסופ"ש אבל בגבול... לדוגמא לאכול בשישי פרוסה אחת של עוגה ובשבת פרוסה אחת של חלה.... אני מאוד ממליצה לך לבחור בתכנית אכילה להרזיה, שהינה מתונה, מתאימה לסדר יומך באופן אישי, שכוללת את כל רכיבי התזונה ומשלבת מזון מגוון בתפריט, כולל מאכלים שהם אולי עתירי קלוריות, אך מאוד אהובים עלייך. בצורה כזו תוכלי להתמיד בצורת האכילה החדשה כל הזמן. כלומר, גם לאחר שתסיימי להשיל את הקילוגרמים המיותרים, תמשיכי לאכול באותה דרך וכך תמנעי את הלופ של שמירה במהלך השבוע וזלילות בסופ"ש. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
03/08/2009 | 00:09 | מאת: אירית
תודה רבה על המשוב המהיר!!! ברצוני לשאול עוד שאלה קטנה אם אפשר.. הבעיה אצלי היא כשאני מתחילה עם העוגיות או עם המתוקים נורא קשה לי להפסיק ואני פשוט ממשיכה לאכול למרות שאני כבר מפוצצת ולא יכולה להכניס פירור. איך אפשר להמנע ממצבים כאלה? יש לך אולי טיפים שיכולים לעזור? אני מודה לך!!! שיהיה שבוע מעולה!!!