גזר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לאחרונה שמעתי ש3 גזרים שווים לפרוסת לחם האם זה נכון?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רונה מבחינה קלורית יכול להיות, תלוי כמובן בסוג הלחם, אך מבחינת ההרכב התזונתי (פחמימות, שומנים, ויטמינים, מינרלים וכו') לא !!! בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
כך לפחות שמעתי..