עליית משקל בהריון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/07/2009 | 09:22 | מאת: טליה
בוקר טוב, אני בהרון בשבוע 19 +3 . משקל התחלתי לפני ההריון היה 47 וגובהי הינו 1.56 . היום אני שוקלת כבר 53 ק"ג. אבקש לדעת מה המשקל המומלץ לשבוע זה והאם עליתי יותר מדי. מה ההמלצה עבורי לעליית משקל עד סוף ההריון תודה
02/08/2009 | 10:15 | מאת: עדי מילר
שלום טליה עניתי על שאלתך למטה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי