בבקשה .. עזרה!! אני צריכה אותכם
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/07/2009 | 01:54 | מאת: אני:)
שלום אני בת 16 גובה 1.60 בחודשים האחרונים הצלחתי להוריד 10 קילו ממשקלי ובכוונתי להודיר עוד אני שוקלת כיום 55 יש לי בעיה שאשמח אם כל אחד אתן לי עצה ואצליח לפתור אותה. אני מסוגלת לצום מס' ימים אבל כאשר אני מתחילה לאכול אני לא מצליחה לסגור תפה פשוט לא מצליחה!!1 ל-א! אוכלת מלא.. המון! זה לא מפסיק.. אני יודעת שזה נשמע הזוי וחזירי אבל זה מה שקורה לי וזה כ"כ מדכא אותי ואז בגלל זה אני צמא יומיים כי אני באמת מרגישה שאכלתי בשביל יומיים!! מה לעשות?? אני לא מצליחה לשמור על 'הכלל העיקרי של הדיאטות'- לאכול כל ארבע שעות!!! אשמח לעצות וטיפים.. מאמינה שזה בעיה יותר פסיכולוגית והכל בראש.. עוד משו קטן שאולי למישו יש עצה.. חילוף החומרים שלי ממש איטי.. איך אפשר להגביר אותו?
לקריאה נוספת והעמקה
31/07/2009 | 03:27 | מאת: טופז
היי, את שוקלת מצויין ואני בטוחה שאת גם ניראת ככה! לצום זה לא טוב כי כמו שרשמת אוכלים המון אח"כ. בכללי,אם את רוצה לרדת יש דרך ולצום זאת לא הדרך. אני אומרת לך את זה מנסיון כי מי שצמה מדרדרת לאנורקסיה וכו' וחבל עלייך. את נשמעת נערה מתוקה וחבל להרוס את החיים שהם עוד לפנייך ויש לך עוד הרבה לעבור והמון להספיק. בהצלחה.
02/08/2009 | 10:06 | מאת: עדי מילר
שלום לצערי, מדובר בבעיה שלערכתי לא יכולה להיפטר דרך הפורום, כיוון שאני מתרשמת שמדובר בבעיה עמוקה יותר הקשורה לאכילה ודימוי גוף. ביחס ל"דיאטה" על פיה את אוכלת- זה נשמע לי קיצוני ואכן הגוף מתנגד. כשאוכלים מעט מדי או במקרה שלך שצמים הגוף חש בסטרס, במתח. יש מצב שהוא אינו יודע מתי ואם תבוא הארוחה הבאה והאם היא תכלול מספיק אנרגיה. לכן, הוא חוסך בהוצאות האנרגיה. בין שאר ה"חסכונות" יש חיסכון בשריפת שומנים. לכן יש האטה בירידה במשקל. פרט לכך ישנן עוד סיבות רבות למה דיאטות שמכילות מעט מדי קלוריות אינן מומלצות. בין השאר בגלל שלא ניתן להתמיד בהן לאורך הזמן הדרוש ואחרי כן יש כמיהה לאכול הרבה ובעיקר מהמזונות שאוהבים ונמנענו מהם. כך קורה שלאחר מס' ימי צום יש אכילה מופרזת, ובעצם את נכנסת למען לופ של צום וזלילה. מאוד מומלץ שתשני את צורת האכילה שלך ועשי זאת בצורה מבוקרת עם ליווי מקצועי מתאים. עמותת שחף לטיפול בהפרעות אכילה בקהילה מפעיל קו מצוקה כל יום, את מוזמנת להתקשר ולהתייעץ. 08-9357035 בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי