קורהן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/07/2009 | 09:31 | מאת: אורן
אפשר לדעת מה הסימפטומים של המחלה? מה אסור לאכול? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
21/07/2009 | 11:43 | מאת: עדי מילר
שלום אורן המחלה מאופיינת בדלקות חוזרות ונשנות לאורך כל מערכת העיכול, אך ברוב המקרים הדלקת מתפרצת במעיים, בעיקר במעי הדק. הדלקת עלולה להוביל להדבקויות, חסימות וכיבים. הסימפטומים העיקרים של המחלה הינם: כאבי בטן חריפים, אנמיה, בחילות, ירידה במשקל ודם בצואה. אין המלצות תזונתיות גורפות לסובלים מהמחלה אלא טיפול תזונתי אינדיווידואלי לפי מיקום וחומרת המחלה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי