דיאטה דלת פחמימות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב,לפני 7 ימים התחלתי בדיאטה דלת פחמימות . לאחר 7 ימים נשקלתי ונוכחתי לגלות שעליתי 700 גרם האם תוכלו לתת לי מושג מה יכולה להיות הסיבה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רחלי לצערי, אני רק יכולה לענות על שאלתך בכלליות דרך פורום זה...איזון אנרגטי בין הכנסת האנרגיה לגוף לעומת הוצאת האנרגיה בגוף קובע אם נשמין, נרזה או נישאר על אותו משקל. ברגע שאנו יוצרים מאזן שלילי בו ההוצאה גבוהה יותר מההכנסה אנו נפחית במשקל כלומר מאזן שלילי הכרחי לתהליך הרזיה. ומכאן שיכול להיות שאומנם הורדת את הפחמימות מהתפריט שלך אך כל עוד האיזון האנרגטי הינו חיובי תהיה עליה במשקל. בהצלחה בהמשך, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי