עצירה בירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/07/2009 | 15:51 | מאת: רות
בת 28 גובה 1.60 אני בדיאטה כחודש וחצי ירדתי 4 קילו משקל התחלתי 60 עכשיו 56 בשלושה שבועות הראשונים ירדתי את ה4 קילו ומאז המשקל עצר (שלושה שבועות על אותו משקל) אני אוכלת בדיוק אותו דבר .(בין 700-1000 קלוריות ביום) ועושה כל יום 7 פעמים בשבוע הליכה מהירה כשעה ולפני שבוע התחלתי שיעורי קיקבוקס והמשקל לא רוצה לרדת זה ממש מתסכל זה רוצה לרדת עוד 2-4 קילו באופן דחוף
לקריאה נוספת והעמקה
16/07/2009 | 17:40 | מאת: עדי מילר
שלום רות תהליך הירידה במשקך הינו הדרגתי ואף פעם לא לינארי. בכל דיאטה נעצרת הירידה במשקל בשלב כלשהו. בנקודת התייצבות זו משערים שהגוף מאט את קצב חילוף החומרים ו"מתארגן" כל פעם במשקל החדש. תקופה זו יכולה להימשך ימים בודדים, שבועות ואף חודשים. הבשורה המשמחת היא שמצב מעצבן ומתסכל זה עובר בסופו של דבר. המלצתי היא לא להישבר ולהמשיך בדיאטה ובפעילות הגופנית למרות כל התסכול. חשוב לי להדגיש שאם ממשיכים בדיאטה ובפעילות גופנית הגוף נעשה חטוב ומצמצם היקפיים למרות שעל המאזניים השינוי לא בא לידי ביטוי. ולכן בתקופה זו מומלץ למדוד היקפיים ולהתעודד !!! בנוסף לכך חשוב לי לציין שהדיאטה שלך מכילה מעט מאוד קלוריות לעודף מוטיבציה בהקשר של צריכת קלוריות יש מחיר לא קטן. למעשה אכילה של מעט מדי קלוריות (גברים עד 1600 קלוריות ונשים עד 1200 קלוריות) לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. הגוף זקוק לאנרגיה זמינה כדי לתפקד בצורה תקינה. כשאנחנו לא מספקים לגוף את האנרגיה שהוא זקוק לה, הוא ינצל מאגרים אחרים בגוף, כמו אנרגיה האגורה ברקמת השריר. ירידה ברקמת השריר גוררת ירידה בהוצאת האנרגיה היומית, שבסופו של דבר תביא להשמנה. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי