רוצה להרזות... !!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/07/2007 | 22:33 | מאת: מרינה
שלום רב.. אני בת 25 שוקלת 82 גובהי 56 בערך אני כבר המון זמן מנסה להרזות ואני לא מצליחה.. ולמען האמת אני ממש מבינה בקלוריות ובשומנים סיבים תזונתיים וכאלה.. אני יודעת מה צריך לאכול. מה טוב ומה לא טוב.. יש לי ספרים לגביי תזונה נכונה והרזייה אבל כמו שאומרים- הסנדלר הולך יחף... איך אוכל להרזות??? אני ממש לא מצליחה...
לקריאה נוספת והעמקה
29/07/2007 | 22:36 | מאת: איה
היי מרינה..... לפי מה שסיפרת, אולי תמיכה קבוצתית תעזור? ניסית את אחת הקבוצות? כי אולי אז זקוקה לשוטר חיצוני, מוטיביציה, שינוי צורת חשיבה וכדומה.... מה את אומרת? בהצלחה איה
30/07/2007 | 10:39 | מאת: שירלי
להזכירך ירדתי 16 ק"ג זה לא קסם אבל מצליח
30/07/2007 | 12:18 | מאת: מוניקה קרן
שלום מרינה, הבעיה שאת מתארת נפוצה. קיים ידע לגבי תזונה, מה צריך לעשות, הבעיה היא ביישום. כאילו הראש לא עובד כמו שצריך. אני ממליצה לך לטיפול קוגנטיבי התנהגותי. אצלנו במרפאה יש לנו ניסיון של הצלחות רבות של מטופלים עם בעיות דומות לשלך. את יכולה להכנס לאתר ולהתרשם. www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן
30/07/2007 | 17:56 | מאת: עינת
אני ממליצה בחום (ומניסיון שעדיין הולך יפה), על שומרי משקל, אומנם עולה כסף אבל שווה את זה בהחלט. את לומדת לאכול נכון, את לא מרגישה בכלל בכלל בדיאטה, לפי השיטה החדשה שלהם, ומרזים המון.