מתקשה לרדת במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/07/2009 | 20:14 | מאת: ורד
אני בת 52, כחצי שנה ללא מחזור עם קצת גלי חום ו...השמנה. כעת אני שוקלת 92 ק"ג וגובהי 1.76 עד לפני 10 שנים שקלתי כ 74 ק"ג, אז התחלתי לקחת סרוקסט שגרם לי לעלייה מהירה של 10 ק"ג. לפני זמן לא רב העלתי כמה ק"ג טובים, כנראה עקב שינויים בגלל גיל המעבר. אני יודעת את כל התיאוריות אבל..קשה לי לרדת במשקל. כבר כבד לי ולא נעים לי. אני הולכת לחדק כושר ובריכה כמה פעמים בשבוע. אשמח לשמוע כמה טיפים להרזייה.
לקריאה נוספת והעמקה
16/07/2009 | 11:32 | מאת: עדי מילר
שלום ורד בגיל המעבר חלים שינויים הורמונאליים הקשורים בירידת האסטרוגן בגוף. שינויים אלו עלולים להשפיע על כל מערכות הגוף החל מהעצם ועד למוח. בנוסף לכך, החל מגיל 30 מואט קצב חילוף החומרים. ומגיל 40 כבר ממש מתחילים להרגיש את השינוי והרבה יותר קשה לשמור על המשקל. לכן, מומלץ מזון מזין ויחסית דל קלוריות ולהקפיד על פעילות גופנית כחלק מהשגרה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטתד"ר לוי