הורדת היקפים ושומנים בצדדים ובישבנים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/07/2009 | 14:54 | מאת: דוד
בס"ד שלום רב, אני בן 17 וחצי.אני שוקל 70 ק"ג ואני 1.65 מטר בערך... רציתי לשאול אם אני עושה דיאטת הרזיה מגוונת ומאוזנת מבחינת כמות המזון והאיזון (מכל אבות המזון) השומן בצדדים ובישבנים ירדו גם? אני מרגיש שאני מצליח לרדת במשקל בבטן ויש לי גם תוצאות לכך (אני נשקל כמעט כל שבועיים וחצי..) ידוע לי שאי אפשר להחליט היכן לרדת במשקל,כלומר בצדדים ובישבנים.,ולכן אני רוצה לדעת אם אני השומן בצדדים ובישבנים ירדו לבד עם הזמן ושמירה על הדיאטה או שחייב לעשות ניתוח מסוים או ניתוח פלסטי כדי להוריד שומנים בישבנים ובצדדים,בעיקר... אשמח אם תענו לי.. בתודה רבה, דוד...
לקריאה נוספת והעמקה
16/07/2009 | 10:28 | מאת: עדי מילר
שלום דוד לצערי, לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. הבשורה המשמחת היא שמצליחים להיפטר מעודפי השומן באמצעות שילוב של דיאטה ופעילות גופנית, הירידה במשקל הינה פרופורציונאלית באזורי הגוף. מכאן שהמלצתי היא שילוב של דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית כדי להשיג את התוצאות שהינך רוצה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי