קיצור קיבה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לפורום רופאים! אני צריכה לעבור קיצור קיבה ואני שוקלת 110 גובה 165 ואני חייהת לעשות את הדרך הזאת האם הקבל את ההטבה ממכבי זאת שאלתי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך: מה השאלה ? דרך מכבי הנוהל הוא כזה: את צריכה לפנות לרופא המשפחה שלך לבקש הפניה לדיאטנית ולעבור סדרת בדיקות הכנה איתם עלייך לפנות למרכז לניתוחים בריאטרים באסותא אצל ד"ר אסנת רזיאל. לא משנה היכן את מעוניינת לעבור את הניתוח את חייבת לעבור דרך המרכז של אסותא. על פי ה BMI שלך את זכאית לניתוח. בהצלחה ד"ר סילבינה מצקין