דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 62 שוקלת 77 קילו. עושה דיאטת הרזעה של 1200 קלוריות ביום. ברצוני לשאול האם ירקות ופירות אמורים להיספר במניין הקלוריות או שלפחות ירקות ניתן לאכול חופשי?
שלום שרית ירקות ניתן לאכול חופשי מלבד גזר, סלק, כרישה ובצל. מפירות יש להיזהר כיוון שהם עתירי סוכר ולכן בדיאטה המכילה 1200 קק"ל מומלץ לשלב עד שתי מנות פרי ביום. מנת פרי = אפרסק / תפו"ע בינוני / כוס מלון / 2 משמשים / כוס דובדבנים / 2 פירות יבשיים וכו'... בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי