שאלת תזונה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 25 ורציתי לשאול האם זה בסדר שהמזון שלי מורכב מ: סלט וביצה כול יום, גבינה לבנה ופריכיות כי יותר טעים לי מלחם, הרבה צימוקים ויוגורטים, סלט חצילים לעיתים, אגוזים לעיתים ופירות יבשים לפעמים. ותפוחים. אני לא מגוונת בכלל כלומר זה האוכל היחיד שאני אוכלת וטוב לי עם זה. בבדיקות אין חוסרים אבל האם יש משהו חריג בתזונה שלי? האם רצוי להוסיף משהו? יש לציין שאני צימחונית מגיל 3 ואין לי חוסרים תודה מראש!
שלום אוסנת מבחינה בריאותית כל עוד הינך מקפידה על אכילת ביצה וגבינות על בסיס יומי ובמקביל מקפידה לבצע בדיקות דם אחת לשנה והכל תקין לא צריכה להיות בעיה. התפריט שלך כן חסר בשומנים ולכן מומלץ שתוסיפי שמן זית, טחינה, זרעי פשתן וכו', מעבר לכך הייתי ממליצה לך לנסות לגוון את הפריכיות אורז בפחמימות מורכבות אחרות כגון לחם מחיטה מלאה, פסטה, קטניות וכו'. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי