שריר התאומים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/06/2009 | 23:32 | מאת: איילת
האזור של שריר התאומים שלי מאוד שמן ואפילו עם מעט צלוליטס באופן (אני לא מסוגלת לחשוף אותם) אני נמצאת כרגע בתהליך הרזיה רדוקטיל 15 והליכות של 45 דקות 4 פעמים בשבוע וביומיים הנותרים 20 דקות של סטפר מה עוד אפשר כדי להוריד את האזור המכוער הזה שלי
לקריאה נוספת והעמקה
25/06/2009 | 10:42 | מאת: עדי מילר
שלום איילת לצערי, לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. הבשורה המשמחת היא שמצליחים להיפטר מעודפי השומן באמצעות שילוב של דיאטה ופעילות גופנית, הירידה במשקל הינה פרופורציונאלית באזורי הגוף. מכאן שהמלצתי היא שתמשיכי עם השילוב המנצח של דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי