האם משקלי תקין
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הי אני בחורה בת 29 עוסקת בפעילות גופנית מידי יום ארובית ספינג קיקבוקס הליכות וכו יש לי תת פעילות של הבלוטה שעובדת לאט כרגע אני מאוזנת יחסית גובהי 1.83 משקלי 77 ק"ג מבנה גופי : רחב יחסית האם אני בנורמה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מלכה התשובה היא בהחלט כן! משקלך נמצא בטווח התקין. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי