נמאס מהדיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/06/2009 | 17:44 | מאת: כריסטינה
שלום,אני בת 15 ושוקלת 40 קילו והגובה שלי הוא 1.54 אני עושה דיאטה קצת יותר משנה וירדתי כבר 20 קילו,אני עושה כל יום כפיפות בטן ואוכלת 3 פעמים ביום ואני לא אוכלת דברים מתוקים חוץ מקונפלקס רגיל עם קצת סוכר..רציתי לשאול מהם הדברים המתוקים (גלידות,שוקולד...) שאני יכולה לאכול באיזו כמות וכמה פעמים בשבוע בלי שאני אשמין? הדיאטה באמת נמאסה עליי כבר ואני לא יכולה להפסיק אותה מהפחד שאני אשמין גרם אחד מיותר.תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
23/06/2009 | 17:13 | מאת: עדי מילר
שלום כריסטינה ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט היישג מרשים!!! עלי לציין שכרע משקלך נמצא בטווח התקין ואין צריכה להמשיך בדיאטה אלא בתפריט שמירה. שכדי לשמור על משקלנו עלינו לשמור על איזון בין שני אגפי המשוואה, כלומר הצריכה מול התוצאה. שמירה על משקל הינה שיגרת חיים ולכן חובה גם להנות מדי פעם משוקולד, גלידה, פיצה וכו'.. לצערי אין ביכולתי דרך הפורום להגיד לך איזו כמות של מזון עליך לאכול כדי לשמור על המשקל כיוון שזה מצריך מידע נוסף ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית לשם הדרכה בנושא. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי