פירות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
נבדקתי ויש לי רגישות לפרוקטוז. הבנתי שנאסר עלי לאכול פירות. שאלתי האם ישנו איזה סוג של פרי שאפשר? תפוח ירוק חמצמץ? למשל. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אתי ראשית חשוב לי לציין שפרוקטוז אומנם גם נקרא סוכר הפירות אך הוא נמצא גם במזונות נוספים מלבד פירות, כמו לדוגמא בדבש, בצל וכו'... על מנת לדעת באילו מזונות קיים הפרוקטוז וכמויות מדויקות, אני מצרפת קישור לאתר הנותן מידע בנושא. http://www.nutritiondata.com/foods-000011000000000000000.html בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי