BMI 28.6 ורדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/06/2009 | 16:38 | מאת: יוסי
שלום, אני בגובה 183 ס"מ ושוקל 97 קילו האם אני יכול לקחת רדוקטיל ? תודה. אלי.
לקריאה נוספת והעמקה
22/06/2009 | 00:09 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום: רדוקטיל מיועד לסובלים מהשמנה עם BMI מעל 30 או 27 עם מצבים נלווים כגון סוכרת או יתר שומנים בדם. עליך לשול את הרופא שלך! בברכה ד"ר מצקין