שמירה נכונה ומועילה של דיאטת ההרזיה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בס"ד שלום, אני בן 17 וחצי,1.65=גובה ואני שוקל בערך 65-70 ק"ג.... ניסיתי כבר כמה דיאטות,כמו דיאטת לחם,דיאטת פירות וירקות, וכמובן דיאטה שכוללת את כל סוגי אבות המזון.אבל,אני לא מצליח להתמיד בדיאטה ואני מתפתה לאכול (בעיקר בלילה שזה הכי גרוע כי בלילה הכי משמינים) ולא מצליח לשמור על דיאטה אפילו שבוע אחד. מה אני יכול לעשות כדי להמשיך בדיאטה ולא לשבור אותה באמצע ואחר-כך להמשיך להשמין??אני כל הזמן אומר לעצמי "מחר אני אתחיל דיאטה" (לאחר ששברתי אותה)... אני פשוט כבר לא יודע מה לעשות! אשמח לקבל ייעוץ וטיפים, בתודה, ניסים
שלום ניסים קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתך. ראשית עלי לציין שאיני ממליצה על כל אותם דיאטות אופנתיות בטח של בגילך הצעיר. רצוי לאכול עפ"י תפריט מאוזן שכולל את כל אבות המזון וכולל כמובן פעילות גופנית כחלק משגרת היומיום. בנוסף, אתה מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 119 ¤ בחודש, תקבל תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל וליווי צמוד. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי